الله لا اله الا هوالحی القیوم
دینی ، داستان ء عکس دینی ء شعر و...
یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : الهام انصاری
چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, :: 9:38 ::  نويسنده : الهام انصاری

سه شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : الهام انصاری

قرآن کریم بر این سنت حسنه که محبوب انبیاء و اولیاء بوده ، تأکید کرده است . ماده « عکف » نه بار در این کتاب آسمانی به کار رفته که در برخی از موارد معنای لغوی آن منظور بوده است و در بعضی معنای اصطلاحی آن مراد است ؛ از جمله :

( و هنگامی که خانه کعبه را محل بازگشت و مرکز امن و امان برای مردم قرار دادیم . و از مقام ابراهیم ، عبادتگاهی برای خود انتخاب کنید . و ما به ابراهیم و اسماعیل امر کردیم که : خانه مرا برای طواف کنندگان و مجاوران و رکوع کنندگان و سجده کنندگان ، پاک و پاکیزه کنید."سوره بقره آیه 125" )

سه شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : الهام انصاری

قرآن کریم بر این سنت حسنه که محبوب انبیاء و اولیاء بوده ، تأکید کرده است . ماده « عکف » نه بار در این کتاب آسمانی به کار رفته که در برخی از موارد معنای لغوی آن منظور بوده است و در بعضی معنای اصطلاحی آن مراد است ؛ از جمله :

( و هنگامی که خانه کعبه را محل بازگشت و مرکز امن و امان برای مردم قرار دادیم . و از مقام ابراهیم ، عبادتگاهی برای خود انتخاب کنید . و ما به ابراهیم و اسماعیل امر کردیم که : خانه مرا برای طواف کنندگان و مجاوران و رکوع کنندگان و سجده کنندگان ، پاک و پاکیزه کنید."سوره بقره آیه 125" )

 

قرآن قرانی

 

دانلود مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت قرآن و ترجمه قرآن  به ۲۴ زبان مختلف Quran Reciter 4.0 + Full MP3 : سایت تخصصی نرم افزار های مذهبی موبایل و رایانه اسلامی اینبار مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه به ۲۴ زبان مختلف را در اختیار قرآن دوستان قرار داده است . قرآن کریم  آخرین وحی از جانب خدا به بشر است. قرآن بود که در طی یک دوره ۲۳ سال به محبوب ما حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) توسط جبرئیل نازل شد. مسلمان واقعی قرآن را نه فقط برای به دست آوردن اجر و پاداش اخروی بلکه قرآن را به عنوان برنامه عملی خود در دنیا البته برای کسب رضای خدا میخواهند . حلول ماه رمضان بشارتی است بر تمامی مسلمانان که خبر از گشایش درهای فردوس برین می دهد و مژده ضیافت الهی است بر آنان که: بیایید با درک لحظه لحظه نورانی آن توفیق «میهمان خدا» بودن را داشته باشید و در مسیر عزت و سعادت و کمال از زلال چشمه انوار الهی دل و جان بشویید. ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه عزیز و پر خیر و برکت به تمامی کاربران و بازدیدکنندگان محترم، مجموعه کامل قرآن به همراه قرائت و ترجمه همزمان به ۲۴ زبان مختلف که زبان فارسی نیز جزء یکی از آنهاست را تقدیم به کلیه قرآن دوستان می نماید. این مجموعه گرانبها شامل نرم افزار های جهت روخوانی قرآن مجید و همچنین ترجمه قرآن به زبان های مختلف و نیز نرم افزاری جهت کمک به حفظ قرآن مجید می باشد. با تشکر از سایت پی سی دانلود برای این نرم افزار قرآنی

قابلیت های کلیدی نرم افزار QuranReciter 4.0 :
- محیط کاربری ساده و روان
- قرائت تمام سورهای قرآن مجید با صدای استاد الغمدی
- نمایش آیات به زبان عربی و سه ترجمه مختلف انگلیسی (Picktal, Yusuf Ali and Shakir)
- ترجمه به ۲۴ زبان مختلف پس از نصب فایل های همراه
(Azerbaijani, Bosnian, Chinese Simplified, Chinese, Dutch, Finnish, French, German, Indonesian, Italian, Japanese, Korean, Malayalam, Malaysian, Persian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swahili, Tamil, Thai, Turkish, Urdu)
- قابلیت نصب جداگانه هر زبان
- قابلیت های ویژه جهت کمک به حفظ قرآن
- انتقال سریع به سوره مورد نظر با فشردن کلید S و دادن شماره سوره و همچنین آیه مورد نظر با فشردن کلید V
- نمایش ترجمه کلمه به کلمه برای سوره های ۷۸ تا ۱۱۴
- ارتباط مستقیم با سایت quran-hadith-index.com
- نخستین نرم افزار کاملاً رایگان قرآنی با قابلیت قرائت کل قرآن
- ابزار ListMemoriser جهت کمک به حفظ قرآن مجید
- و …

پسورد: www.p30download.com

دانلود نرم افزار QuranReciter 4.0 (قسمت اصلی) – ۱۳٫۶ مگابایت
دانلود قرائت سوره شماره ۲ تا ۴ - ۷۱٫۹ مگابایت

دانلود DivineQuotes 1.0 (تعدادی از آیات برگزیده قران) – ۲۶۲ کیلوبایت
دانلود ListMemoriser 1.0 (ابزاری برای کمک به حفط قران) – ۴۹۲ کیلو بایت

منبع:www.p30download.com

110 سر مشق از سخنان حضرت علی ع

نرم افزار  ۱۱۰ سرمشق از سخنان حضرت على (ع): سایت تخصصی نرم افزار مذهبی و رایانه اسلامی اینبار نرم افزار  ۱۱۰ سرمشق از سخنان حضرت على (ع) را برای دانلود شما آماده کرده است . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.با تشکر از سایت قائمیه اصفهان

کتاب حاضر حاصل تعدادی از درس‌های اخلاقی آیت الله مکارم شیرازی است

عناوین اصلی کتاب شامل:
پیشگفتار؛  ۱ آغاز همه کارها به نام خدا؛  ۲ آثار متفاوت عفو و بخشش‌؛ ۳ آثار مهمّ ذکرها!؛  ۴ آداب خرید و فروش‌؛  ۵ آرزوهاى طولانى!؛ ۶ آرى، بهشت را به بها مى‌دهند!؛  ۷ آزادى انسان‌ها؛  ۸ آسیابى در جهنّم!؛ ۹ آفت‌ها!؛ ۱۰ آیا همه جا اکثریّت معیار است؟؛ ۱۱ احسان و نیکوکارى‌؛  ۱۲ اخلاق و گنج‌هاى روزى‌؛  ۱۳ ارزش‌شناسان!؛  ۱۴ ارزش واقعى اعمال‌؛ ۱۵ ارکان اصلى توبه‌؛  ۱۶ ارکان سه‌گانه جامعه انسانى‌؛ ۱۷ أسباب شرف و عزّت آدمى‌؛  ۱۸ اعتدال در همه چیز؛  ۱۹ اغنیاى واقعى!؛  ۲۰ امارت و اسارت!؛  ۲۱ امنیّت و آرامش در سایه دین‌؛  ۲۲ اوّل خودت، سپس دیگران!؛  ۲۳ اهمیّت فوق العاده صبر و شکیبایى‌؛ ۲۴ ایمان و عمل، دو دوست همیشگى‌؛  ۲۵ با چه کسى مشورت کنیم؟؛  ۲۶ بدعت چیست و بدعت‌گزار کیست؟؛  ۲۷ برترین پیوند و بالاترین شرف‌؛  ۲۸ برترین جهاد؛ ۲۹ بزرگ‌ترین گناهان‌؛ ۳۰ بدترین دوستان‌؛  ۳۱ به این طریق از ما باش!؛  ۳۲ بهترین اعمال‌؛ ۳۳ بهترین رفیق‌؛  ۳۴ بهترین زاد و توشه‌ها؛  ۳۵ بهترین شیوه بندگى‌؛  ۳۶ پنج دستور براى زندگى بهتر؛  ۳۷ پى‌آمد آرزوهاى طولانى‌؛  ۳۸ تا زبان اصلاح نشود؛  ۳۹ تعلیم و تعلّم الزامى است‌؛ ۴۰ تفسیرى دیگر از تقوى‌؛ ۴۱ چراغى از پیش بفرست!؛  ۴۲ حاصل ازدواج تنبلى و ناتوانى!؛  ۴۳ حساب‌رس خود باش!؛  ۴۴ حُسن عاقبت‌؛ ۴۵ حقّ تقوى‌؛ ۴۶ حقیقت روزه!؛  ۴۷ دام‌هاى فریبنده‌؛  ۴۸ درهاى نیکوکارى‌؛  ۴۹ دنیا و آخرت‌؛ ۵۰ دو چیز مایه هلاکت مردم است!؛ ۵۱ دور افتادگان از رحمت خدا؛ ۵۲ دیده و دل‌؛  ۵۳ رابطه تقوى با زبان!؛  ۵۴ رابطه شخصیّت و تقوى‌؛  ۵۵ راه بازگشت‌؛  ۵۶ راه سلامت و عافیت‌؛  ۵۷ راه نفوذ شیطان!؛ ۵۸ راهوارترین مرکب، و بهترین زاد و توشه‌؛  ۵۹ روح عبادت‌؛  ۶۰ روزه‌داران واقعى!؛ ۶۱ ریشه فتنه‌ها؛  ۶۲ زاهد کیست؟؛ ۶۳ زهد و شناخت دنیا؛  ۶۴ زمان، یکى از گواهان روز قیامت!؛  ۶۵ سخن و سکوت!؛  ۶۶ سرآمد زندگى!؛  ۶۷ سرانجام متّقین و گناهکاران‌؛  ۶۸ شرکت در مجلس گناه!؛  ۶۹ شمشیر عقل و پوشش حلم‌؛  ۷۰ ضرورت انتخاب الگوها؛  ۷۱ طعم ایمان!؛ ۷۲ عشق سوزان، مانع مهمّ شناخت‌؛ ۷۳ عقل‌هاى اسیر شهوت!؛  ۷۴ عقل‌هاى نورانى و چشم‌هاى تیزبین!؛ ۷۵ علم و یقین‌؛  ۷۶ على از زبان على علیه السلام‌؛  ۷۷ على از زبان خودش!؛  ۷۸ عید چه روزى است؟؛  ۷۹ غافلان بى‌خبر!؛  ۸۰ غیبت، تلاش عاجزان است!؛ ۸۱ فرق عاقل و جاهل‌؛  ۸۲ فلسفه مهمّ حج‌؛  ۸۳ قرآن بهار دل‌ها؛  ۸۴ قرآن و بى‌نیازى‌؛ ۸۵ قلعه تسخیرناپذیر تقوى‌؛ ۸۶ قلعه نفوذناپذیر!؛  ۸۷ قلّه رفیع جود و سخاوت‌؛  ۸۸ کمال عفّت و خویشتن‌دارى‌؛  ۸۹ گناهان پنهان!؛  ۹۰ لباس تقوى‌؛  ۹۱ مؤمن آینه مؤمن است‌؛  ۹۲ مؤمنان واقعى!؛  ۹۳ مجازات شش گروه به خاطر شش خصلت!؛  ۹۴ محور ارزشى جامعه‌؛  ۹۵ مردم سه گروهند!؛  ۹۶ مشکلات نعمت!؛  ۹۷ مفاسد بیکارى!؛  ۹۸ مقام دانشجو و طالب علم‌؛  ۹۹ موادّ امتحانى بزرگان!؛  ۱۰۰ میوه‌هاى هدایت‌؛  ۱۰۱ نتیجه شناخت‌؛  ۱۰۲ نشانه اصلى دیندارى‌؛  ۱۰۳ نشانه‌هاى جهل و نادانى‌؛  ۱۰۴ نقش انتظار فرج در زندگى ما؛  ۱۰۵ هدف نهایى بعثت‌؛ ۱۰۶ هم‌طراز شهیدان‌؛  ۱۰۷ همه چیز حساب و کتاب دارد!؛  ۱۰۸ همه چیز در پرتو اندیشه!؛  ۱۰۹ همیشه به ضعف‌ها بیندیشیم‌؛ ۱۱۰ یاد خدا

دانلود نرم افزار

3300-110sarmashqazsakhnanaamamali.zip دریافت نرم افزار تلفن همراه

3300-fa-110sarmashqazsakhnanaamamali.apk دریافت نرم افزار تلفن همراه

سایت منبع:

w w w . 3 e r a t . c o m

 

 
 

خدا در نهج البلاغه

دانلود رایگان نرم افزار خدا در نهج البلاغه : سایت تخصصی نرم افزار مذهبی و رایانه اسلامی اینبار نرم افزار خدا در نهج البلاغه را برای دانلود شما آماده کرده است .

دانلود نرم افزار

2539-Khoda dar nahjolbalaqeh.zip دریافت نرم افزار تلفن همراه

2539-fa-Khoda dar nahjolbalaqeh.apk دریافت نرم افزار تلفن همراه

سایت منبع:

w w w . 3 e r a t . c o m

جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 14:15 ::  نويسنده : الهام انصاری

على بن هلال از پدرش روايت نموده كه گفت در مرض پيامبر (ص) ، حضورش شرفياب شدم ، ديدم فاطمه (س) در بالين پدرش نشسته و اشك مى ريزد چون صداى گريه اش بلند شد، پيامبر سر برداشت و فرمود:

فاطمه جان ! چرا گريه مى كنى ؟

عرض كرد: مى ترسم بعد ازشما احترام ما از دست برود ؟

فرمود : عزيزم ، مگر نمى دانى كه خداوند به اعل زمين نگاه كرد و پدرت را از ميان آنان برگزيد، سپس نظر كرد و شوهرت را انتخاب كرد، و به من وحى فرمود كه تو را به او تزويج كنم ؟

دخترم ! ما اهل بيتى هستيم كه خداوند عزوجل هفت فضيلت به ما عطا فرموده كه به هيچ كس قبل و بعد ازما عطا نفرموده است، و آن اين كه :

من خاتم پيامبران نزد خدا و بهترين آنها و محبوبترين بندگان مى باشم و با اين امتيازات پدر تو مى باشم، جانشين من بهترين جانشينان پيغمبران و محبوبترين آنها نزد خداست، و او شوهر تو است شهيد ما بهترين شهداء و محبوبترين آنان نزد خداوند است و او حمزه بن عبدالمطلب عموى پدر و شوهرت مى باشد، جعفربن ابيطالب كه با دو بال در بهشت با فرشتگان پرواز مى كند پسر عموى پدرت و برادر شوهرت از ما است ، در سبط اين امت كه حسن و حسين دو فرزند تو و دو آقاى اهل بهشت مى باشند از ماست، و به خدا قسم كه پدرشان افضل از آنهاست.

يا فاطمة و الذى بعثنى بالحق ان منهما مهدى هذه الامة اذا صارت الدنيا هرجاً و مرجاًًً و تظاهرت الفتن و انقطعت السبل و اغار بعضهم على بعض فلا كبير يرحم صغيراً و لا صغير يوقر كبيراً فيبعث الله عند ذلك منهما من يفتح حصون الضالة و قلوباً غلفاً يوم بالدين فى آخر الزمان كما قمت به فى آخر الزمان و يملاء الارض عدلاً كما ملئت جوراً .

اى فاطمه ! به خداوندى كه مرا به راستى برانگيخته ، مهدى اين امت نيز از ايشان مى باشد، موقعى كه دنيا هرج و مرج شود و آشوبها پديد آيد و راهها مسدود گردد و اموال يكديگر را به غارت برند، نه بزرگتر به كوچكتر رحم كند و نه كوچكتر احترام بزرگتر را نگاه دارد، خداوند كسى را برانگيزد كه قلعه هاى ضلالت و دلهاى قفل زده را بگشايد و اساس دين را در آخر الزمان استوار سازد، چنان كه من در آخر الزمان پايدار گردم و زمين را پراز عدل نمايد چنان كه از ظلم پر شده باشد....

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 23 صفحه بعد

درباره وبلاگ

خداوندا به من بیاموز: دوست بدارم کسانی را، که دوستم ندارند عشق بورزم به کسانی، که عاشقم نیستند محبت کنم به کسانی، که محبتی در حقم نکردند بگریم با کسانی، که هرگز غمم را نخوردند و بخندم با کسانی، که هرگز شادیهایشان را با من قسمت نکردند. ......................................... تبادل اطلاعات و تجربيات يكي از اهداف بزرگ زندگي در قرن بيست و يكم است.هدف ازايجاداين وبلاگ ارائه ي تجربيات ديني و فرهنگي در زمينه هاي مختلف و تبادل نظر با هم سن و سالان خوددرسراسر ايران سرفراز مي باشد.باشد كه با همت وتلاشي مضاعف در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی يكي از آينده سازان ميهن عزيزمان باشيم. الهام انصاری ansarielham76@gmail.com
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الله لا اله  الا هوالحی
القیوم و آدرس samawat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خودرا در زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شمالینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 1542
بازدید کل : 162619
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1